09 februari 2011

En lördag i Montmarte

Tillbaks till lördags-kvällen som jag inte hunnit skriva om tidigare.
Det blev super trevligt, en promenad bland Montmartres alla smågator, upp och ner.




(sorry, en iphone-bild, inte så bra kvalité på kvällen)

Sen middag med vännerna hos "Le Gabin", mycket trevligt ställe som vi aldrig hade hittat till av en slump, tur vi köpte den dealen hos Groupon. 
Det blev rätt så perfekt lchf-mat, var så glad, det var supergott, och jag behövde inte ändra en enda ingrediens i rätterna! Kul när det är så!
Till förrätt en tartare av braxen med ingefära ovanpå krossad avokado med citron.


Till huvudrätt tog jag pilgrimsmusslor a la plancha med grönsaker och dragonsås.



Till det drack jag vatten. Det var verkligen jättegott.

(som ni ser har jag problem med vissa bilder som kommer på fel håll. Vet inte hur jag kan ändra det. På datorn har jag snurrat dem så dem kommer rätt och sparat bilderna. Men sen när jag vill ha dem på bloggen sâ kommer de på fel håll. Om ni har nån lösning, så dela gärna med er.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar