26 februari 2011

Mer lchf-shopping

Här kommer lite mer av vad jag fick med mig hem från Sverige;
Ekologiskt kokosfett utan smak

Mandelmjöl

Provade att baka ett mandel-bröd igår på 2 minuter i mikron med smör, ägg och linfrön. Blev lite besviken. Med massa pålägg var det ok, men när jag smakade bara "brödskivan" så tyckte jag inte det var så gott.
Så fler tips på vad man kan göra med mandelmjöl mottages gärna nu när jag har en massa hemma!

Sukrin
för att ersätta vanligt socker ibland. Helt naturlig produkt.


Bbq-krydda, innehåll: paprikapulver, salt, gul lök, vitlök, oregano, basilika, timjan, svartpeppar, vitpeppar, sellerifrön och cayennepeppar.

Makrill-filéer i tomatsås till mellanmål


Blev + 1 kilo av Sverige-resan. Det får vara ok, är ju inte så noga, bara jag inte går upp mer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar