11 mars 2011

Lunch med massa kolhydrater!


Varning för blogg-inlägg fullspäckat med kolhydrater! =)

Åt lunch ute med en tjej-kompis efter powerplate-träningen. Det fanns inget som gick att lchf-anpassa, så då tänkte jag att det var lika bra att njuta av sånt jag numera äter väldigt sällan.

Åt en underbar cheeseburgare (inte sån fastfood-hamburgare, utan en riktigt god, med gott kött och dressing, och ja också gott bröd!)
Men, jag var stark nog för att be om grönsaker istället för pommes frites, fick haricots verts.

Vet inte om det gjorde så mycket skillnad eftersom jag tog en efterrätt: en chokladfondant.
Väldigt gott men omöjligt att äta upp allt, och jag drack en klunk  vatten mellan varje tugga, så sött det kändes haha !!

Och sen ville jag bara sova, längesen jag fått i mig så mycket kolhydrater...

--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu till annat:  har inte hittat makrill-fileerna hos fiskhandlaren så jag köpte räkor istället. Har kvar två frysta fiskblock, får hitta på nåt med det. Gröna ärtor finns också i frysen.
Har ni tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar