04 februari 2011

Detta är ett upprört meddelande !!

Grrrr! Precis kommit tillbaka från powerplate-stället. Nej, coachen skulle visst bli sen, och då blev mitt pass inställt utan att hon ringt och förvarnat!
Så det var en timme fram och tillbaka i metron för ingenting! Har bokat mina 10 pass från och med första mars istället då, för allt var visst fullt annars. Och så kommer vi vara 3 personer på 2 powerplate-maskiner, alltså mindre tränings-tid. Och när jag frågade varför det var så, så tittade hon på mig som om det var helt självklart, "ja vi måste ju få plats med alla våra kunder". 
Underförstått: kunderna som betalat fullt pris får bättre service! Det är ju dem som bestämt sig för att ha rea...

Så jäkla kass service, alltså!!! Och så otrevlig hon var!

Usch, hoppas i alla fall att coachen är trevligare, och att passen blir bra ändå. Vi får väl se.

Sorry för detta arga meddelande, men det behövdes! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar